برنامه شب‌های میهمانی خدا یا به اختصار «میهمانی خدا» یک حرکت خیریه و اجتماعی با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان در سطح بخش خمام است. این برنامه که برای اولین‌بار در استان گیلان سال گذشته به روی صحنه رفت، بازتاب بسیار خوبی در رسانه‌های این استان داشت و با همراهی بسیاری از هنرمندان محبوب گیلانی مواجه گردید.
میهمانی خدا که با شعار «این همدلی ادامه دارد» برای دومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌گردد، تنها مختص به ماه رمضان نبوده و در تلاش است با همراهی و حمایت شما عزیزان دل کودکان بیشتری را شاد کند ...

موج امید و آرمان‌ها در «شب‌های میهمانی خدا»


«شب‌های میهمانی خدا» برنامه‌ای است که به همت گروه هنری دایره شادی و به کارگردانی مهرزاد فکری و تهیه کنندگی رشید زیبا نگار، هر شب ساعت ۲۱ از ۳۱ خرداد تا ۶ تیر با حضور جمعی از هنرمندان مطرح صدا و سیمای گیلان در کانون شهید حق شناس خمام برگزار می‌شود.
احمد رستمی‌پور قهرمان ۴سال کیک بوکسینگ کشور میهمان برنامه شب گذشته بود . او که کمربند مشکی این رشته را نیز دارد، چند ماه پس از تولد دخترش ، اتفاق تلخی در زندگیش رقم میخورد و به دلیل سقوط ازارتفاعات کوه دچار ضایعه نخاعی می شود . براساس آنچه پزشکان اعلام کرده بودند احمد رستمی پور به علت وجود لخته های خونی در ریه هایش ، امکان تکلم را از دست داده بود اما احمد که رویای آواز خواندن در سر می پروراند ، مصرانه و امیدوارانه تلاش کرد تا بتواند به آرزویش دست یابد و اکنون او این توانایی را بدست آورده و چشم انتظار حمایت ها برای انتشار آلبومش است .
وی که در برنامه شب گذشته، توانایی آوازش را به رخ کشید و مورد تشویق هنرمندان حاضر در محفل قرار گرفت.
همچنین دکتر سجاد عبدی، جوان نخبه خمامی میهمان این برنامه بود. دکتر عبدی در حال آزمایش بر روی طرحی است تا بتواند بیماری دیابت را در درمان کند.


شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۶ منبع: گیل خبر