برنامه شب‌های میهمانی خدا یا به اختصار «میهمانی خدا» یک حرکت خیریه و اجتماعی با هدف برآورده کردن آرزوهای کودکان در سطح بخش خمام است. این برنامه که برای اولین‌بار در استان گیلان سال گذشته به روی صحنه رفت، بازتاب بسیار خوبی در رسانه‌های این استان داشت و با همراهی بسیاری از هنرمندان محبوب گیلانی مواجه گردید.
میهمانی خدا که با شعار «این همدلی ادامه دارد» برای دومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌گردد، تنها مختص به ماه رمضان نبوده و در تلاش است با همراهی و حمایت شما عزیزان دل کودکان بیشتری را شاد کند ...

توسط خیرین خمامی صورت پذیرفت ؛

تهیه و توزیع سبد کالای نوروز در بین خانواده‌های نیازمندان


گروهی از شهروندان خمامی در ادامه‌ی همدلی شب یلدا که به تهیه و توزیع کالا در بین خانواده‌های نیازمند صورت پذیرفت، با تهیه‌ی سبد کالای نوروزی به ارزش بالغ بر ۶ میلیون تومان از محل کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و توزیع آن در بین ۵۳ خانوار نیازمند مبادرت ورزیدند.
در این همدلی که در آستانه فرا رسیدن سال نو توسط گروهی از خیرین خمامی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام، گروه میهمانی خدا و گروه جهادی جنت الرضا (ع) خمام صورت پذیرفت، موجبات تهیه کالا «برنج، مرغ، آجیل، میوه، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، شکلات، چای، مواد شوینده و …» و توزیع آن بین نیازمندان بخش خمام فراهم گردید.


دوشنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ منبع: خمام نیوز